Veelgestelde vragen
FAQ
hidden content
Bestellen
hidden-content
Wanneer u geen Track & Trace code heeft ontvangen kunt u contact opnemen via info@dynamicergonomics.nl. Wij zullen er vervolgens achteraan gaan om u te voorzien van deze code.
U heeft garantie op alle producten van Dynamic Ergonomics. De garantievoorwaarden verschillen per product. Op verzoek sturen wij u de garantievoorwaarden graag toe.
Alle prijzen vermeld op de website zijn standaard exclusief BTW.
Het annuleren van voorraadartikelen is kosteloos zolang de producten nog niet zijn toegestuurd. Indien voorraadartikelen worden geannuleerd nadat deze zijn geleverd en deze moeten worden teruggestuurd, zijn de retourkosten voor uw rekening. Het annuleren van artikelen die wij speciaal voor u moeten bestellen is mogelijk binnen 5 werkdagen na besteldatum. In geval van annuleren van dergelijke artikelen brengen wij in ieder geval 10% van de totale netto inkoopwaarde in rekening inclusief eventuele bijkomende kosten.
Betalen
hidden-content
Ja, wij behandelen uw gegevens altijd veilig. Uw gegevens worden binnen onze website versleuteld via een SSL-beveiligde omgeving verzonden. Wanneer u kiest voor een betaalmethode zoals iDEAL, BANContact of Creditcard, kan dit veilig via de bekende, beveiligde betaalomgeving van de betreffende betaalmethode. Financiële afhandeling van orders verloopt via MultiSafepay
Er worden geen extra kosten in rekening gebracht betreft de betaalmethodes die wij hanteren.

Wie bieden verschillende betaalmethoden aan, waaronder iDEAL, BANContact, Creditcard en betalen op rekening. Klik hier voor meer informatie over onze verschillende betaalmethoden.

Verzenden
hidden-content

De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en zwaarte van het pakket alsook het land waar het pakket geleverd moet worden. Voor meer informatie over de verzendkosten klik hier.

Uw bestelling uit de Dynamic Ergonomics webshop wordt via GLS verzonden. U ontvangt per e-mail bericht zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten en bij GLS is aangeboden. GLS bezorgt uw bestelling op het door uw gekozen adres.

De leveringsvoorwaarden kunt u vinden in onze algemene voorwaarden.

Dit kan gebeuren, helaas! Graag verzoeken we u om contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0) 45 54 666 46 of per email: info@dynamicergonomics.nl. Wij zullen dit zo snel mogelijk voor u oplossen!
Afhalen
hidden-content

Nee, het is niet mogelijk een bestelling uit de Dynamic Ergonomics webshop af te rekenen. U kunt afrekenen met de betaalmethodes die u aangeboden worden tijdens het bestelproces.

Om te kunnen verifiëren dat u daadwerkelijk werkt bij het bedrijf namens wie u de bestelling komt afhalen, vragen wij u de orderbevestiging mee te nemen.
U kunt uw bestelling afhalen van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 - 17:00, uitgezonderd van feestdagen.
U kunt uw bestelling afhalen in ons magazijn in Kerkrade.
Retourneren
hidden-content
  1. Om als zakelijke klant een product te retourneren heeft u een retournummer nodig. Deze kunt u aanvragen door contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0) 45 54 666 46 of per email: info@dynamicergonomics.nl 
  2. Verpak de goederen in originele staat in zodat de product niet beschadigd worden uitgeleverd. Plak de gestuurde retourformulier op de verpakking.
  3. U kunt uw pakket op twee manieren versturen, u maakt gebruik van uw eigen transporteur of u brengt uw product naar een dichtsbijzijnde afgiftepunt. Tevens bent u als zakelijke klant volledig verantwoordelijk voor de zending.
Gebruik voor het retourneren van uw bestellingen het volgende retouradres: Dynamic Ergonomics B.V. Retouren Magazijn Dynamic Ergonomics Wiebachstraat 45D 6466 NG, Kerkrade
Geconfigureerde producten worden geheel naar uw wensen en eisen gemaakt. Deze producten moeten wij zodoende speciaal voor u bestellen en laten maken. Daarom is het niet mogelijk om deze producten te retourneren.
Mijn Account
hidden-content
Uw account is uw persoonlijke online omgeving op onze website. Via uw account kunt u uw prijzen inzien, bestelhistorie bekijken, bestellingen plaatsen enzovoort.
Klik op de knop "wachtwoord vergeten" in het inlogscherm. Vul hier uw e-mailadres in. U ontvangt een e-mail met instructies en een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Vul een nieuw wachtwoord naar keuze in en bevestig uw nieuwe wachtwoord. Nadat u dit gedaan heeft, ziet u een melding bovenaan uw account pagina waarin staat dat het wachtwoord succesvol gewijzigd is.
Dit is mogelijk door onder aan uw account om op nieuwsbrief te klikken. Vervolgens vinkt u de optie "nieuwsbrief" uit.
Algemeen
hidden-content

Meer informatie over onze algemene voorwaarden kunt u vinden op deze pagina.

Meer informatie over ons privacy beleid kunt u vinden op deze pagina.

Wij maken gebruik van cookies op onze website. Dat zijn voor een deel noodzakelijke cookies die ervoor zorgen dat onze website goed functioneert. Verder hanteren we analytische cookies en advertentie cookies, waarmee we ervoor zorgen dat we de website steeds verder kunnen verbeteren en beter kunnen laten aansluiten bij uw wensen en behoeften.
U kunt ons het beste telefonisch of per mail contacteren. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 op het telefoonnummer +31 (0) 45 54 666 46. U kunt ons altijd mailen via het mail adres info@dynamicergonomics.nl
Om Dynamic Ergonomics dealer te worden kunt u het beste telefonisch of per mail contact met ons opnemen.
Om met een dealer in de buurt in contact te komen kunt u het beste ons contacteren. Met uw toestemming zullen wij uw gegevens doorgeven aan een dealer in de buurt. Deze dealer zal vervolgens contact met u opnemen om u verder te helpen.