Dealers
hidden-content
Een stap vóór op de concurrentie
Concurrentie
hidden content

We hoeven u niet uit te leggen dat er veel concurrentie is op de markt van kantoorinrichting. De beperkte vraag en het grote aanbod halen de prijzen omlaag. De klant bekijkt eerst een berg offertes voordat er een keuze wordt gemaakt. U wilt de opdracht en komt in de verleiding mee te gaan in deze neerwaartse prijsspiraal. Voordat u het beseft ziet u de winst verdampen. Om niet in deze situatie verzeild te raken is er maar één oplossing: het verschil maken! Wanneer u meerwaarde kunt aanbieden, maakt u het verschil met de concurrentie. Wij helpen u graag om niet langer een van de zovelen in de massa te zijn, maar juist die partij die eruit springt. Onderstaand vindt u hoe wij u hierin kunnen ondersteunen.

Image
 
Innovatieve producten
hidden content

Wij hebben een groot assortiment aan innovatieve producten die ‘anders zijn dan gemiddeld’. Het zijn producten met een focus op ergonomie die in alle gevallen anders zijn dan de standaard of die meerwaarde bieden. Denk bijvoorbeeld aan de unieke Backapp balansstoelen die ervoor zorgen dat men ergonomisch en actief kan zitten. Deze stoelen maken een eind aan sedentair gedrag en veel fysieke klachten zoals rugklachten, KANS-klachten en hoofdpijn. Of het innovatieve IntelliDesk systeem. Dit systeem, gekoppeld aan zit-sta bureaus, is een personal coach, innovatief reserveringssysteem en bezettingsgraadanalist in een. We bieden bijvoorbeeld ook VitaBit sedentair trackers. Anders dan “activity trackers” heeft VitaBit een ingebouwd algoritme, dat het verschil kan meten tussen zitten, staan en lopen. De sensor is gekoppeld aan een app. Op die manier kan inzicht worden verschaft in het sedentair gedrag. VitaBit is de enige sedentair tracker op de markt!

Deze hardlopers zijn slechts een kleine greep uit het assortiment. We hebben bijvoorbeeld ook zit sta bureaus van het merk ErgoProof, ergonomische Mükava leestafels en een veelheid aan hulpmiddelen die ergonomisch verantwoord werken mogelijk maken. Alle producten zijn zeer gebruiksvriendelijk, sterk geprijsd en van zeer goede kwaliteit. We bieden niet minder dan het beste voor u en uw klanten en zorgen dat we samen het verschil kunnen maken.

 

Image
Ondersteuning bieden
Ondersteuning
hidden content

Wij bieden u ondersteuning, zodat u ondersteuning kunt bieden aan uw klanten. Wij zijn zelf van mening dat ‘dozen schuiven’ geen succesfactor kan zijn. We willen er zodoende voor zorgen dat u uw klanten ook kunt ondersteunen in het maken van de juiste keuzes. Daarom staan wij u graag bij met kennis en kunde en zorgen we ervoor dat u ook op de hoogte bent van alle ins en outs ten aanzien van de producten. Hiervoor kunt u ons altijd contacteren en kunnen we ten aller tijde bij u langs komen. Ons team bestaat uitsluitend uit paramedici (fysiotherapeut, ergotherapeut, ergonoom). We zijn gespecialiseerd in de relatie arbeid & gezondheid en zijn ook zeer deskundig ten aanzien van de producten die we bieden. We hebben tevens een technische afdeling, waardoor u ook met technische vragen bij ons terecht kunt.

Image
Snel handelen
hidden content

Er is niets zo vervelend als lang wachten… Dat is zowel vervelend voor u alsook voor uw klant. Daarom zorgen we ervoor dat lang wachten niet nodig is! We hebben een ijzeren voorraad van de belangrijkste producten en kunnen deze binnen 3 dagen leveren, terwijl de standaard levertijd voor vergelijkbare producten bij de meeste leveranciers van kantoormeubilair 8 tot zelfs 12 weken is. We kunnen producten, indien gewenst, zelfs direct bij uw klant afleveren.

Image

Indien u nog geen Dynamic Ergonomics dealer bent: Informeer rustig naar de mogelijkheden, wij heten u graag welkom! We helpen u graag om samen het verschil te maken. Voor alle reeds bestaande dealers: U ziet, we blijven innoveren waardoor u altijd een stap voor blijft op de concurrentie!